Prekių pristatymas Lietuvoje
Lietuvoje prekės pristatomos per 2 – 5 darbo dienas nuo prekių, gaminamų pagal individualų užsakymą, maketo patvirtinimo. Atskiroms prekėms šis terminas prailgėja iki 15 d.d. Detalesnė pristatymo informacija pateikta prie kiekvienos prekės atskirai. Sugriežtinto karantino, didelio šalčio/snygio atvejais šis terminas pailgėja 2-3 d.d. Nemokamas pristatymas perkant už 35 € ir daugiau.
Pristatymo kainos apskaičiuojamos suformavus pirkinių krepšelį ir pasirinkus pristatymo būdą.
Prekių pristatymas į kitas šalis
Atskiru susitarimu užsakymai gali būti siunčiami ir į užsienio valstybes. Į kitas šalis Prekės pristatomos per 5-30 d.d. Prekes pristatome naudodamiesi AB “Lietuvos paštas” paslaugomis. Pristatymui į kitas šalis nemokamo pristatymo nuolaida (perkantiems už 35 € ir daugiau) netaikoma.
Jei norite užsakyti į kitas šalis, parašykite el. paštu zvaigzdes@zvaigzdelapiai.lt, kad galėtume paskaičiuoti siuntimo išlaidas.
Pristatymo informacija
- Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
- Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
- Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 2-15 d. d. po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip. Prekėms, kurioms reikalingas maketo patvirtinimas, Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 2-15 d.d po maketo patvirtinimo.
- Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui kitose ES šalyse per 5-20 d. d. po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip. Prekėms, kurioms reikalingas maketo patvirtinimas, Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 5-20 d.d po maketo patvirtinimo.
- Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.
- Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
- Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
- Informacija, apie užsakymo vykdymo bei pristatymo terminus, esanti puslapio www.zvaigzdelapiai.lt viršuje, informaciniame skydelyje, visada turi pirmumą prieš terminus, atskirai nurodytus prie prekių. Tokiu atveju Pardavėjas nėra įpareigotas atskiru laišku Klientui pranešti apie terminų pasikeitimą.
- Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui el. paštu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
- Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Klientui Prekės nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
- Užsakymai priimami kasdien. Užsakymai yra vykdomi darbo dienomis.
- Užsisakius Prekes su skirtingais prekių pristatymo terminais, Prekės Klientui yra išsiunčiamos pagal Prekės, kurios pristatymo terminas ilgiausias, terminą. Jeigu pageidaujate prekes gauti atskirai, parašykite el. paštu zvaigzdes@zvaigzdelapiai.lt. Jeigu bendra užsakymo suma viršija 35 eurų sumą, reikia papildomai sumokėti 3.5 € tik už prekės, kuri yra išsiunčiama anksčiau, siuntimą. Likusi užsakymo dalis bus išsiunčiama nemokamai. Jeigu bendra užsakymo suma neviršija 35 eurų sumos, reikia papildomai sumokėti 3.5 € už prekės, kuri yra išsiunčiama anksčiau, siuntimą. Už užsakymo metu pritaikytą siuntimo mokestį, yra išsiunčiama likusi užsakymo dalis.
- Atnaujinimo data: 2023-11-17